Monday, February 17, 2014

אלן פייג'

אלן פייג'
  1. אלן פייג' – ויקיפדיה

    he.wikipedia.org/wiki/אלן_פייג'Translate this page
    Hebrew Wikipedia
    Loading...
    אלן פייג' (באנגלית: Ellen Page; נולדה ב-21 בפברואר 1987 בנובה סקוטיה) היא שחקנית קנדית. פייג' הייתה מועמדת לפרסי אוסקר וגלובוס הזהב בקטגורית השחקנית הטובה ביותר על ...
  2. Ellen Page - IMDb

    www.imdb.com/name/nm0680983/
    Internet Movie Database
    Loading...
    Ellen Philpotts-Page was born on February 21, 1987, in Halifax, Nova Scotia. Page wanted to start acting at an early age and attended the Neptune Theater ...
  3. אלן פייג' - Ellen Page – סרטים

    www.sratim.co.il/profileview.php?id=7363Translate this page
    אלן פייג' (Ellen Page) בת 26, נולדה בתאריך יום שבת, 21 בפברואר 1987, בתור שחקנית השתתפה בכ-16 סרטים, סרטה הראשון בו השתתפה כשחקנית היה Mouth To Mouth, הסרט  ...
  4. News for ‫אלן פייג'‬‎

    1. הארץ ‎- 1 day ago
      השחקנית הקנדית אלן פייג', כוכבת הסרט "ג'ונו", יצאה היום (שבת) מהארון בנאום נרגש שנשאה באירוע של האגודה לזכויות האזרח בלאס וגאס. השחקנית בת ה-26 ...
  5. וידאו: השחקנית אלן פייג' יצאה מהארון - חדשות קולנוע - מדור סרטים - עכבר העיר

    www.mouse.co.il/CM.articles_item,1113,209,75242,.a...Translate this page
    2 days ago - "אני נמצאת פה היום כי אני לסבית", הכריזה השחקנית אלן פייג' ("ג'ונו", "התחלה") בכנס שנערך אמש (שישי) בלאס וגאס, ושעסק בזכויות הקהילה הלהט"בית. "אני כאן כי ...
  6. ynet השחקנית אלן פייג' הצהירה: "אני לסבית" - תרבות ובידור

    www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4488461,00.htmlTranslate this page
    Ynet
    Loading...
    2 days ago - מעל במת כנס זכויות אדם בלאס וגאס, החליטה אלן פייג' - כוכבת "ג'ונו", המוכרת גם כקיטי פרייד מ"אקס-מן" לצאת מהארון: "אני עומדת פה היום איתכם, בצד השני של ...
  7. אלן פייג' יצאה מהארון: "מקווה לעזור לאחרים" - וואלה! תרבות

    e.walla.co.il/?w=/6/2721123Translate this page
    2 days ago - "אני נמצאת כאן היום בגלל שאני לסבית", הצהירה הבוקר (שבת) אלן פייג' בכנס לזכויות אדם וקהילת הלהט"ב בלאס וגאס, והוסיפה "ואולי בגלל שאני יכולה להביא לשינוי.
  8. ג'וליאן מור תגלם את המאהבת של אלן פייג' - וואלה! תרבות

    e.walla.co.il/?w=/6/2721395Translate this page
    15 hours ago - השחקנית האמריקאית ג'וליאן מור תגלם את המאהבת של אלן פייג' בדרמת האינדי "Freeheld". מור בת ה-53 הצטרפה לפרויקט, שמספר את סיפורה של לורל הסטר, ...
  9. "נמאס לי להסתיר": אלן פייג' יוצאת מהארון - Mako

    www.mako.co.il/.../Article-46ecedd35d43441006.htm...Translate this page
    2 days ago - "נמאס לי להסתיר": אלן פייג' יוצאת מהארון. אחת מהכוכבות הצעירות והמוערכות של הוליווד, סיפרה הבוקר (שבת) בנאום אמיץ על החלטתה להפסיק לחשוש ולחשוף ...
  10. אלן פייג' נתפסת בעירום מלא ב-Beyond: Two Souls - Games.co.il

    www.games.co.il/article18910.htmlTranslate this page
    Oct 24, 2013 - אבל מאחר וזכרים אנושיים הם זכרים אנושיים, התמונות והסרטונים שהחלו להופיע ברשת כתוצאה מאיתור מכרה הזהב הזה הם, כצפוי, של דמותה של אלן פייג', שמגלמת ...
Searches related to אלן פייג'

No comments:

Post a Comment